Гарантія та сервісне обслуговування
Чи можу я обміняти товар або повернути товар?
Так, ви можете обміняти або повернути товар протягом 14 днів з моменту покупки. Це право гарантує вам «Закон про захист прав споживача». Щоб використати цю можливість, будь ласка, переконайтеся, що:
- товар, що не був у вжитку та не має слідів використання: бойлер не був заповнений водою;
- товар повністю укомплектований та не порушена цілісність упаковки;
- збережено всі ярлики та заводське маркування.
Тобто ви маєте право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний, якщо товар не задовольнив вас за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути використаний за призначенням. Обмін товару належної якості здійснюється, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом із проданим товаром. проханням обміняти товар неналежної якості на вашу думку, але товар відповідає критеріям товару належної якості, в такому випадку Продавець здійснює обмін товару. те, що умови експлуатації не порушені.
Де і як можна зробити обмін чи повернення товару?
Обміняти чи повернути товар можна за адресою нашого магазину (м. Київ, вул. Сирецька 33Ш). При собі вам потрібно мати товар, упаковування та комплектуючі до нього, гарантійний талон та товарний чек. Якщо ви знаходитесь в іншому місті, товар необхідно відправити «Новою Поштою». Подробиці пересилання уточнюйте за тел. +38 (067) 469-74-17. Умови обміну чи повернення товару зазначені вище.
Куди звертатись з питань гарантійного обслуговування?
Якою є гарантія на цей товар?
Термін гарантії вказаний в описі кожного товару на сайті. Гарантія надається виробником Atlantic.
Підтвердженням гарантійних зобов’язань є гарантійний талон виробника.
Сервісний центр не може відремонтувати мій товар
У разі виявлення протягом встановленого гарантійного терміну суттєвих недоліків, що виникли з вини виробника, у Товарі, який ви у нас купили, або він вийшов з ладу з вини виробника та не може бути відремонтований в авторизованому сервісному центрі, ми обміняємо товар на аналогічний або повернемо гроші. Для цього, будь ласка, надайте нам:
- товар із повною комплектацією (коробка, інструкції, тощо…);
- гарантійний талон;
- документ, що підтверджує оплату;
- висновок сервісного центру з відміткою у тому, що має «суттєвий недолік».
У яких випадках гарантія не надається?
- порушення безпеки гарантійних пломб;
- наявності механічних чи інших ушкоджень, що виникли внаслідок навмисних чи необережних дій покупця чи третіх осіб;
- порушення правил використання;
- несанкціонованого розтину, ремонту чи зміни внутрішніх комунікацій та компонентів товару, зміни конструкцій чи схеми товару;
- якщо виявлені ушкодження, спричинені потраплянням усередину виробу сторонніх предметів, речовин, рідин, комах або дією екстремальних температур.